Informacje o Zwrotach i Reklamacjach
§ 1 Prawo do odstąpienia od umowy
- Klient będący Konsumentem ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania Towaru.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient powinien poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia, które może zostać przesłane:
- E-mailem na adres: info@topmedics.pl
- Listownie na adres: Kleeneco Grzegorz Purc, ul. Przemysłowa 14, 21-040 Świdnik, Polska.
- Wzór formularza odstąpienia od umowy znajduje się na końcu niniejszej sekcji, jednak jego użycie nie jest obowiązkowe.
- W przypadku odstąpienia od umowy, Klient zobowiązany jest do odesłania Towaru na własny koszt na adres wskazany przez Sprzedawcę, niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy.
- Zwrot płatności, w tym kosztów dostawy (do wysokości najtańszej oferowanej przez Sprzedawcę metody dostawy), nastąpi w ciągu 14 dni od otrzymania przez Sprzedawcę zwracanego Towaru lub dostarczenia przez Klienta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.
§ 2 Warunki zwrotu Towarów
- Zwroty dotyczą wyłącznie Towarów nieużywanych, nienoszących śladów użytkowania, nieuszkodzonych i posiadających oryginalne opakowanie oraz metki.
- W przypadku naruszenia powyższych warunków, Sprzedawca może odmówić przyjęcia zwrotu lub obniżyć kwotę zwracanej należności, stosownie do stopnia zmniejszenia wartości Towaru.
§ 3 Procedura reklamacyjna
- W przypadku stwierdzenia wady Towaru, Klient ma prawo do złożenia reklamacji na zasadach przewidzianych w przepisach Kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta.
- Reklamacje należy zgłaszać:
- E-mailem na adres: info@topmedics.pl
- Listownie na adres: Kleeneco Grzegorz Purc, ul. Przemysłowa 14, 21-040 Świdnik, Polska.
- W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient powinien podać: imię i nazwisko, numer zamówienia, opis wady oraz preferowany sposób rozpatrzenia reklamacji (naprawa, wymiana, obniżenie ceny lub odstąpienie od umowy).
- Sprzedawca rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni od jej otrzymania. Klient zostanie poinformowany o wyniku postępowania reklamacyjnego drogą elektroniczną lub listownie.
- W przypadku uznania reklamacji, Sprzedawca zobowiązuje się do naprawy lub wymiany Towaru na nowy, wolny od wad, a jeśli nie jest to możliwe, do zwrotu pełnej kwoty zapłaconej przez Klienta.